Календарно-тематичний план з фізики для 7 класу
Навчальні
програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
ФІЗИКА
7 КЛАС
Укладачі: Шестопалко С.А., вчитель фізики Бориславської
спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів;
Івашко О.А., вчитель фізики Лисогірської
спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату
Київ
– 2015
35
годин, 1 година на тиждень
1
семестр – 16 годин
2
семестр -19 годин
№ з/п |
№ в темі |
Тема уроку |
Дата |
Вступ |
|||
1 |
1 |
Фізика як навчальний предмет у
школі. |
|
2 |
2 |
Фізичний кабінет та його
обладнання. Правила безпеки у фізичному
кабінеті |
|
Розділ 1. Фізика як природнича наука. Пізнання природи 14 ГОДИН |
|||
3 |
1 |
Фізика як фундаментальна наука про природу. |
|
4 |
2 |
Фізичні
тіла і фізичні явища. |
|
5 |
3 |
Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Спостереження та
експеримент. |
|
6 |
4 |
Фізичні величини та їх одиниці Міжнародна система одиниць фізичних величин. |
|
7 |
5 |
Вимірювання та вимірювальні прилади. Точність вимірювання |
|
8 |
6 |
Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали
приладу Інструктаж з БЖД |
|
9 |
7 |
Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів Інструктаж з БЖД |
|
10 |
8 |
Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами Інструктаж з БЖД |
|
11 |
9 |
Речовина і поле. Основні положення
атомно-молекулярного вчення |
|
12 |
10 |
Молекули. Атоми. Початкові відомості про будову
атома. |
|
13 |
11 |
Початкові відомості про будову атома. Електрони. Йони. |
|
14 |
12 |
Історичний характер фізичного знання. Внесок українських учених у розвиток і становлення фізики. |
|
15 |
13 |
Зв'язок фізики з іншими науками, з повсякденним життям,
технікою і виробничими технологіями. |
|
16 |
14 |
Контрольна робота № 1 з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи» |
|
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
¾
Розвиток поглядів
на природу, її закони, фізичні явища, причини їх виникнення та місце людини в
ньому; уваги, мислення; ¾
формування вмінь
визначати ознаки явищ та класифікувати їх. ¾
Розвиток
розумових операцій аналізу, розрізнення, порівняння фізичних явищ; групування фізичних явищ, процесів, тіл та
їх властивостей; ¾
Формування вміння
користуватися вимірювальними приладами
під час вимірювання фізичних величин (часу, довжини, об’єму тощо). ¾
Розвиток умінь
записувати і відтворювати на слух фізичні терміни, називати одиниці часу,
довжини, площі, об’єму; умінь супроводжувати практичні дії відповідними
поясненнями; вживати слова «мікро», «мега» тощо; ¾
Розвиток пам‘яті
на основі відтворення назв одиниць довжини, маси, об’єму, часу тощо. |
||
Розділ 2. МЕХАНІЧНИЙ РУХ 12 ГОДИН |
|||
17 |
1 |
Аналіз контрольної роботи № 1. Механічний рух. Відносність
руху. Тіло відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. |
|
18 |
2 |
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху |
|
19 |
3 |
Графіки руху |
|
20 |
4 |
Розв’язування задач з теми «Прямолінійний
рівномірний рух» |
|
21 |
5 |
Самостійна робота №1 |
|
22 |
6 |
Нерівномірний прямолінійний
рух. Середня швидкість
нерівномірного руху |
|
23 |
7 |
Розв’язування задач з теми
«Нерівномірний прямолінійний рух» |
|
24 |
8 |
Самостійна робота №2 |
|
25 |
9 |
Розв’язування задач з теми «Графіки
руху» |
|
26 |
10 |
Розв’язування задач. Підготовка
до контрольної роботи |
|
27 |
11 |
Контрольна робота № 2 з теми «Механічний рух» |
|
28 |
12 |
Аналіз контрольної роботи №2. Захист учнівських проєктів |
|
Спрямованість корекційно-розвивальної
роботи |
|
ПОВТОРЕННЯ 7 годин |
|||
29 |
1 |
Фізичні величини та
їхвимірювання,одиниці фізичних величин. |
|
30 |
2 |
Зв'язок фізики та
біології ( хімії) |
|
31 |
3 |
Механічний рух |
|
32 |
4 |
Захист учнівських
проєктів |
|
33 |
5 |
Захист учнівських
проєктів |
|
34 |
6 |
Екскурсія «Фізичні
характеристики природного середовища» |
|
35 |
7 |
Резерв |
|
Орієнтовні теми
навчальних проектів
Розділ 1. Фізика як природнича наука.
Пізнання природи
Видатні вчені-фізики
Фізика в побуті, техніці, виробництві.
Спостереження фізичних явищ довкілля.
Дифузія в побуті.
Розділ 2. МЕХАНІЧНИЙ РУХ
Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.
Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки.
Обертальний рух в природі – основа відліку часу.
Коливальні процеси в техніці та живій природі.
Немає коментарів:
Дописати коментар